2019年12月23日 星期一

好友婚宴@帝京酒店喜鵲廳

上星期五去了預科時補習班同學的婚宴,沒想到婚宴地點剛好又是我office附近的帝京酒店,我放工的時間才在office慢慢地化妝待有朋友到場才出發:P



紅袍金豬全體,每次飲宴不能缺少而又是我最喜歡的,這個外脆內軟,真的好食~~~


帝京的乳豬有白而有DD厚度的餅皮配~~~


油泡珍寶玻璃虎蝦球,色白味美,真的好吸引~~~


松茸珍菌焗釀蟹蓋,近年食得蟹鉗多的我又有機會食釀蟹蓋,又大又料多,真的好吸引~~~


翡翠玉環瑤柱甫,經常去飲都係食呢個,乾瑤柱幾大粒,食落真係啖啖肉~~~


菜膽竹笙螺頭燉海參,新人主張環保唔食翅,呢個湯清清地好好飲,海參和竹笙夠滋補,正~~~



蠔皇原隻六頭湯鮑魚扣鵝掌,鮑魚幾大隻吓,最重要係彈牙又易入口~~~


清蒸海星班,呢個真係好鮮,我和旁邊懷孕中的好友就主攻魚的臉部,因為這部份的肉最好食~~~


金沙蒜花脆燒雞,雖然蒜香好吸引,但來到這味我已經收手唔食,因為開始飽了,我本身帶備環保餐盒打包給家人,避免浪費~~~


福建鮑汁炒絲苗~~~


鳳冠鮮蝦水餃~~~


富貴百子團圓露,湯圓係黑芝麻餡,如果不是紅豆沙就更吸引(*^ω^*)


永結同心,帝京慣常的配搭(桂花糕和合桃酥)~~~



帝京酒店的自助餐給我感覺雖然是中規中矩,但婚宴菜式倒是吸引,加上地點超近我office ,感覺真係好方便,來年到自己的妹妹大婚,妹準備去布拉格拍攝婚紗照,突然有期待的感覺 (-^〇^-) 

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言