2019年10月24日 星期四

北九州自由行2019—小倉半日遊

在福岡博多住的5日4夜北九州之旅行程節奏有快有慢,第一日主要在天神一帶閒逛,第二日主要去Shopping,第三日遊熊本,第四日遊由布院,到最後一日就行旅遊書介紹但較少港人BLOG分享的小倉~~~

上個月的交通篇和民宿篇分先後被ublog和she.com平台分享,但礙於我湊女忙再加一DD的惰性,依家先至分享返D行程,以下是次前的分享~~~




由於民宿要早上10點要check out,由於我地唔想拖喼周圍走,所以去咗博多的地鐵站儲物櫃保管行李,儲物櫃有三個大細,價錢最高的係1000日圓,我地四個人分兩組各用1000日圓的儲物櫃,可以擺放一個大喼、兩個細喼和手提行李袋(擺明係我瘋狂購物的惡果= =)


當日趕時間冇影到個櫃可以放到幾多野,放好野就蓋好櫃門就去進行繳費程序,有中文顯示,大家要留意呀!


完成繳費程序就攞拎物件的QR code,如果擔心唔見咗張紙,個人建議可以影相先,因為我當日拎行李時試過手機的QR code圖係拎到的~~~


我地今次搭的車係中途站落車,由於有劃位,所以坐得算舒服~~~


到咗小倉在地下出口就見到小倉中央商店街,行入去細心發現在分叉位會有標示如何前往想去的地方,由於我地本身目標一致咁去小倉城參觀,所以向著目標行行行~~~


行到差不多見到條橋,同行的舊同事已經睇中圖上的露營用品店買東西給兒子,而圖下有古式設計的店旁行向被樹遮住的就係我地想去的地方~~~


在小倉城池外我們見到有特式的建築~~~


由於屋頂唔高,我就將經常帶去旅行拍照的公仔放上去拍照~~~


我地見到有間八坂神社就行入去,點知俾我見到影pre-wedding的日本人,見到佢件衫咁靚就主動請對方跟我合照留念~~~


呢間神社雖然唔及香港的黃大仙咁大,但感覺好舒服,舊同事忍不住買了些可愛的符留念~~~


我們經常許願位就行上去小倉城的門口~~~


由於我地的時間有限,所以只是買了小倉城的門票閒遊~~~


在小倉除了看日本的歷史文化~~~


仲有得自己普上身影相~~~



四人合照就不便公開,我自己著「童裝」上身感覺倒不錯~~~



我地就搭電梯到頂層再慢慢向下行,原來小倉城和大阪城一樣都有觀景台~~~



原本想玩多次著古裝影相,但時間倉猝,不了~~~



原來原本的小倉城本身高過熊本城@@



復建後就剛好相反~~~


行完小倉城穿過八坂神社的出口影靚相,神社的池塘好多魚睇~~~


我地好急咁行大商場的遊戲中心和行SANRIO後就返回小倉中央商店街,在日本有D賣平車票的店可以買郵票,款式有可能靚過郵局買(因為發行一段日子,可能郵局本身賣曬):P

**日本寄明信片去香港要70日圓


有間洋果子店的食物包裝好吸引(好在昕昕冇去:P)

而我們就去了超市閒逛,順便買了些水果返香港食~~~

可惜我們在小倉的時間只是接近四小時,所以冇去到旦過市場,小倉俾我感覺係個幾舒服的地方,只可惜時間太倉猝,唯有將來有機會補返未去的地方~~~

**如果想儲JR的蓋印要在月台再上一層的出口


原來月台再上一層有立食店,價錢相宜~~~


最後我地就返博多午餐和拎行李~~~



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com


沒有留言:

張貼留言