2019年9月23日 星期一

2019福岡自由行-民宿篇

在剛過去的北九州五日四夜之旅,我們一行四人住民宿,其實對近年多了去日本的我來講今次正式住民宿,因為舊年在大阪住的只是以青年旅宿模式經營的旅館~~~

我們就在Airbnb預定了COCO House Canal 5minutes from hakata station,在7月去福岡果陣我和昕昕都行過一次去看位置,雖然唔及果次間酒店咁近博多站,不過又估唔到行去博多站真係5分鐘左右係去到,算係幾方便~~~

這間民宿感覺不錯,兩個房間可以打通或門分隔,我就一個人獨霸呢間房~~~



而另外三位朋友就瞓呢間大房,好在年長的夫婦可以瞓埋一張床,如果兩張床分開擺應該感覺好少少~~~



喜歡這裡有電磁爐和廚具供煮食用,有齊雪櫃、微波爐、焗爐、水煲和電磁爐,其實在民宿裡面想自己煮乜食都無問題~~~


雪櫃裡面有調味料、麵包和水~~~


在第四日的晚上我和其中一位朋友到附近的超級市場買肉回去燒熱,感覺好似在牛角咁,我們先將鹽灑在肉上,只是加少少油在鏟上面,在燒肉的時間加上旅程時買的香草來調味,感覺真係好好食,其實間中可以在家自己慢慢燒肉,但代價係自己要花時間清潔>.< 

**在日本的超級市場關門前一小時會有特價,買返民宿煮抵過在出面食


刷牙最好自備牙刷,因為Coco提供的牙膏的刷毛比較硬,刷牙後會感覺牙肉有點痛。毛巾就提供足夠五日使用,我個人就冇自備,反而年長的夫婦就自備床單和毛巾~~~


有洗衣機供洗衣服用,我本不喜歡洗衣粉洗衫,所以自備洗衣液和洗衣球,用洗衣機前個人建議最好用清水吉機洗一次,始終唔知佢地之前洗過D乜。我一開始用在卓悅買的洗洗衣機的粉洗機順便洗喼套,唔知係咪我的喼套太污糟,洗衫時D水真係幾濁吓@@

**中間見到紅紅地應該係我個喼套排返出來的布料纖維,我就拎出來清理好再吉機洗一次先至正式洗衫

本身可以將衣服晾在露台,但我個人就怕街上的塵,所以晾在民宿的掛架和浴室的浴簾的橫柱,室內有冷氣都衣服都算快乾~~~


浴室有沐浴用品供應,最大的缺點係冇勾掛衫,幸好我本身有一個價值一蚊的勾仔貼牆,我的團友就用膠袋裝起D衫用勾掛起,花灑掛得太底,要全程拎花灑沖涼>.<


整體來說呢間房子滿有家的感覺,雖然清潔得三星級酒店果種感覺好一般,好在我自己都會清潔好少少才用,總算值得下次再到福岡時入住。

如果未用過Airbnb的話,可以透過朋友介紹,第一次預定民宿可以節省約百多元~~~

以下是COCO House Canal 5minutes from hakata station的資料連結~~~


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言