2019年10月31日 星期四

遊艇婚宴@SEAYOU

上星期六昕昕爸爸表姐個女的婚宴後被安排上旅遊巴到香港仔碼頭上遊艇參與証婚派對,我咁大個人都係第一次在海上睇証婚過程,而且昕昕意外地成為焦點人物:P


遊艇下面那層有地方擺放靚靚的婚紗相~~~


上面果層的証婚場地比較細,有現場音樂,個人最記得有Fly me to the moon呢首歌的音樂,如果人太多就比較麻煩,由於是次婚禮人數多於50人,所以要分兩架船載到停泊位置進行婚禮~~~


在遊艇上有酒吧~~~


我只是點可樂飲~~~


在船倒有不少小食,肉丸感覺凍咗D,味道係OK,蝦我就沒興趣,反而最喜歡薯片和風乾火腿配哈密瓜:P


難得去船P,我和昕昕當然要影多D靚相啦!當船航行時影相真係幾狼狽>.<


去到証婚位置時另一部遊艇的賓客慢慢地過去証婚遊艇~~~


中間固定位置可以休息~~~


在婚禮開始前會派香檳細大家~~~



在遊艇當然有律師証婚~~~


禮成便切蛋糕和飲香檳~~~


最後在拋花球的環節時昕昕幸運地接到花球,本身右邊的姐姐仔勁想要,但佢意外地接唔到,那位小朋友事後的態度真的令我不喜歡,因為她望住昕昕時眼神是充滿怨憤,有時我都反思如果昕昕接唔到花球,我會跟她說不要緊,因為家中都有一束很美的花:P


由於遊艇空間有限,我們只是在這佈景版前拍大合照~~~


雖然婚禮派對下午場已經完成,但原來年青人們還有晚上的婚禮派對,這樣的安排可以讓新人和朋友玩到盡之餘,又唔怕冷落朋友,感覺倒是體貼~~~

以下是SEAYOU的網頁:


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言