2019年7月8日 星期一

K3畢業旅行@迪士尼樂園

仲有幾日昕昕就完成K3的課程,準備放一個較長的暑假(因為昕昕的幼兒園放暑假只有半個月),上星期五昕昕在迪士尼樂園進行畢業旅行,而我就比較不幸地病了,大部份時間由其他人代我照顧昕昕~~~



原來學校團體去迪士尼樂園進行畢業旅行係要晨早出發,樂園開10點,一大班人要0900左右到樂園裡面影畢業相和用畢業相框拍照~~~


學校會派券俾家長在當日晚上8點前到沖印店拎相,係三選一,還包了電子副本,我們一班家長當天已經在Whatsapp開心分享了電子副本,所以我已經齊了三款全級照片:P



由於昕昕學校係混齡學習,所以全級兩班係28加14人,今次畢業旅行只有兩位同學沒有出席,班/級畢業相會有米奇跟大家合照,首先係大家排好位,米奇是最後行入去~~~


之後所有小朋友跟高飛影合照~~~



在沖印店的照片有幾個套餐,$168有一張大相和一個相架,而我們就選了$298有一張大相、兩張細相和一個相架,最重要係可以有電子副本,之後想點印都得:P


每位小朋友仲可以獲得迪士尼樂園的畢業証書一張~~~


之後昕昕就四圍玩~~~


每位畢業的小朋友仲可以獲得畢業襟章一個,頂帽都係送的~~~

 

昕昕午餐後就由我接手兼幫佢換衫,因為在這之前的時間我在家中休息~~~


當日的天氣太好,加上我本身有微燒,我接了昕昕後就將昕昕交託給同學的爸媽們幫手照顧,讓她可以跟同學們一起四處玩~~~

我獨個兒去了迪士尼的急救室休息,裡面的當值人員為我量度體溫見到有37.4度,血壓正常,給了我退熱貼和一張大毛巾當被讓我睡在小床上休息,我休息了兩、三小時後見退了燒才找回昕昕跟大隊一起到晚上八點左右才離開~~~


昕昕爸爸就在商店買了這些給昕昕保管畢業証書用~~~


而我就見到原價$178的復活兔髮飾4折,喜歡兔仔的昕昕見到已經好開心~~~

好多人會好奇為何本身小朋友們有銀卡,甚至有些人有金卡都願意花多少少錢去迪士尼畢業旅行,其實除了有以上特別的影相服務外,最重要係成班同學可以一齊四圍玩,當日昕昕玩在小小世界、旋轉木馬、黃蜂女和蟻俠遊戲、Iron man的超動感影院玩了兩次都好開心,因為一次係跟家人玩、另一次係跟成班同學入去玩~~~

迪士尼樂團畢業旅行收費間間學校可能有差異,昕昕的學校收每位畢業生$390(不論是否會員),家長$515(會員$215),三歲或以下免費~~~


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言