2019年7月16日 星期二

2019親子福岡自由行-森林家族@香椎花園

今次福岡快閃之行係昕昕和爸爸兩個傾行程,喜歡兔仔的昕昕決定去森林家族所在地—香椎花園,呢個地方如果有時間真係可以玩足一日,礙於我們的行程時間太有限,所以只是玩了半日~~~


我們在博多上地鐵後到中洲川端轉車,再之後到貝塚轉線到香椎花園前駅下車,貝塚轉線到香椎花園前駅呢程車需要另外收費,如果用福岡市地下鐵兩日票的話就記得另外用SUICA卡或自行購票轉線啦!


在鐵路上已經見到香椎花園幾大吓~~~

香椎花園需要收費入場,成人(中學生或以上)1000日圓,小朋友(3歲至小學6年級)600日圓,65歲或以上長者800日圓~~~


裡面的機動遊戲和不同遊玩設施都有設收費,有列明收費,價錢都算OK~~~


昕昕主要玩咗兩個機動遊戲,跳樓機400日圓一次,玩果陣昕昕好享受,工作人員仲暗中幫昕昕加時,我和昕昕共用了800日圓玩電動車,大人要用腳掣去控制車的快慢來漫遊花園的地方~~~


經過一堆的電動遊戲會見到Thomas Station的商店,但昕昕志不在此,佢好快就衝去佢最想去的森林家族之家~~~


由於森林家族的表演在12點才開始,我們為了打發時間就花了400日圓(如無記錯)給昕昕入去玩佢喜歡的波波池和跳彈床,家長係可以入面坐住或陪佢玩~~~


喜歡超人的爸爸們應該會乘機拍照留念,裡面有BB區,如果本身係二寶家庭就可以讓大小B各自玩~~~


超人館旁邊有劇場,想現場睇超人表演就要留意啦!(呢種情節令我諗起成日睇日本卡通的片段,因為我第一次現場睇超人表演@@)


講返昕昕最喜歡的森林家族之家,原來依家有10周年的牌~~~

昕昕不斷拎住佢在畢業典禮果日收的小花束影相~~~


森林家族之家係有兩層高的屋,每人入去收200日圓,原來果陣剛好有推廣,只是在LINE關注相關資訊可以免費入場,我們兩人就一人收費,一人享用LINE的優惠~~~


在香椎花園裡面有些小動物,如果要餵需要另外收費~~~


又到昕昕可以免費玩兼媽媽買玩具俾個女的時間~~~


森林家族商店感覺算幾大,昕昕就在兒童區玩,裡面有指照位~~~



裡面會展示不同的公仔~~~


呢度的玩具價錢較香港便宜,如果本身喜歡森林家族的朋友記得要買買買啦!


裡面設有育嬰室,方便大家照顧小BB~~~


森林家族之家仲有小朋友玩的地方,不過昕昕大個D,唔太適合~~~


終於等到12點的表演時間,一開始有小型生日會,之後有小朋友模仿舞蹈動作,小朋友睇完表演仲可以和卡通人物來個抱抱會~~~


之後我們去了森林家族的主題餐廳《シルバニア森のキッチン》 午餐,以下是我當日在大眾點評post了相關評論(多圖),以下是有關連結:



午餐後我們用500日圓影貼紙相,昕昕爸爸靠害地用美顏MODE,令我和昕昕的樣子變得極怪= ="


香椎花園是個不錯的親子好去處,以下是有關香椎花園的簡介網頁:


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言