2019年7月23日 星期二

懶人減肥包@修身堂肌長快線療程

之前去了修身堂享受了BTL EMSCULPTTM 增肌消脂,現代人成日放工後喜歡吃喝玩樂都冇乜時間做大量運動,好似我呢類雙職媽媽咁每日收工後返到屋企睇埋小朋友的功課後已經累到想瞓,連想做運動的意慾都冇曬。呢個療程只需要半小時左右,真係好方便我呢類懶人:P



在做療程前要留意相關注意事項和簽同意書,始終要清楚自己在做甚麼~~~



做療程的房間環境不錯~~~


「肌長快線」BTL EMSCULPTTM 增肌消脂的過程都幾舒服,首先要換浴袍和紙短褲,之後就等專人將儀器放上自已要瘦身的位置,在半小時左右就會感覺到有間斷性的微力打去PAT PAT到,呢種感覺幾特別,最重要係可以舒服的享受而又可以減到肥~~~


「肌長快線」BTL EMSCULPTTM 增肌消脂有以下特點:
  • 腹肌+蜜桃臀修煉術
  • 全球頂尖 增肌+消脂2合1
  • 革命性首創專利HIFEMTM醫學技術
  • 100%極限肌肉鍛鍊
  • 30分鐘=20,000次肌肉收縮
  • 專利技術直達7cm 重新躍動肌肉層


修身堂的「肌長快線」療程真的很適合我呢類經常留在office坐住開工而又懶得做運動的人,做機30分鐘等如20000 次的肌肉修縮運動。

做之前和之後係有dd變化,始終做一次係唔夠,個人覺得做咗之後個pat係挺咗dd,聽說要做多幾次先至最work,如果唔做療程,相信要花成個月時間先至做到相關效果~~~

*左係療程前,右係療程後


以下是有關療程的資訊,如果有興趣可以透過網頁連結用優惠價試一次療程~~~


#emsculptHK #emsculpt #Sansantong #IPRO #肌長快線 #SST #修身堂

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言