2019年6月26日 星期三

自然系女生至愛,「蘋果 x 生薑」天然食材結合,創造新洗護系列!

好開心可以收到P&G的Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品,一向崇尚無添加的我今次有機會享受本身喜歡的蘋果X生薑味的護髮產品~~~



今次Hair Recipe系列實踐“You are what you eat” 的理念,把天然營養食材注入洗護產品,同樣理事的「杏桃 x 蜂蜜」及「奇異果 x 無花果」系列引起風潮,日本營養學家嚴選的秀髮天然食材,並採用當造期、美容食材,蘊含天然的營養護髮成分,用水果養髮代替化學添加,在日本熱賣,樂天 No.1,係「天然系」女生至愛~~~

洗髮水包裝樽邊明,一唧出來有陣陣的蘋果味,唔會好似其他洗髮水的香氣香得來感覺唔夠天然~~~


「蘋果 x 生薑」洗髮產主要有防斷髮、營養修護的功能, 主要成份的生薑含豐富姜辣素 (天然抗氧化物) ,抵抗使頭髮易斷、破壞毛囊的自由基,而蘋果含原花青素 (天然抗氧化物)、Vitamin A&C 及生物素,頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿,世界頂級大師調香,以清新蘋果香中和生薑氣味,氣味溫和甜美而不濃烈~~~

護髮素的包裝係紅色樽,唧兩吓出來用,塗上髮上感覺唔算超滑,但沖洗後頭髮乾了就覺得秀髮幾滑~~~


「薑」產品一直極受歡迎,今次「蘋果薑洗頭水」的創新組合,帶來令人上癮的清新感覺,清新的蘋果味更加吸引我,因為我好鍾意用蘋果味的洗手液,呢個系列的產品仲有防斷髮功效,本身keep住健康秀髮待再留長去捐髮的我真的好鍾意,真的值得去買來用。


Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品係萬寧獨賣~~~


Hair Recipe「奇異果 x 無花果」系列同樣係萬寧獨賣,個人建議最好在星期三購買,因為逢星期三買三件任何產品滿$198仲有野送~~~


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言