2019年6月20日 星期四

舊鄰居百日宴@朗屏稻香

之前我帶咗昕昕跟我去舊鄰居的囡囡百日宴~~~

依家越來越多酒樓有百日宴套餐,仲包埋佈置,令新手爸媽煩少d野~~~




我和昕昕等到接近9點才上汽水,可能當天係平日,大家都比較遲到~~~


紅雞蛋只是用紅色玻璃紙包住,裡面只是普通的烚蛋~~~


鴻運乳豬全體,外面脆,雖然肉唔多,但都幾好食~~~


翠綠蝦仁珊瑚,味道不錯,食落感覺ok~~~


黃金炸蟹鉗,外面的果仁好好食,但裡面的肉食落感覺酸的,仲記得舊年在娘家果邊的酒家食過同樣味道的帶子,雖然我和老媽等人冇事,但只是吃了底下炒飯的昕昕嘔吐多次,最後睇醫生才冇事,諗起呢件事,我就立刻唔食,仲禁止昕昕食,避免案件重演~~~


瑤柱扒鮮菇,食落感覺ok,昕昕最愛食冬菇,不斷要我夾俾佢食~~~


清蒸魚,我們只吃了少許~~~


羹湯感覺不錯~~~


原隻鮑魚加香菇,鮑魚幾好唔會韌,昕昕又指住要冬菇Hi~ o(* ̄▽ ̄*)ブ


脆皮炸子雞,這個都不錯,但由於我那枱人數不太多,所以食剩不少~~~


菌皇燴伊麵,話個不錯,昕昕又要食菇(*๓´╰╯`๓)♡


鮑汁福建飯,由於我真的飽了,所以不敢吃下去~~~


美點雙輝,曲奇餅設計望落似老鼠,杏仁酥食落都幾脆~~~


蓮子紅豆沙,一向唔食的我影咗相當食咗~~~


我去百日宴唔係重視食物質素,反而係重視有冇機會跟主角互動,好在小主角肯俾我抱抱,仲乘機放蚊(*๓´╰╯`๓)♡


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言