2019年6月9日 星期日

素食自助餐新熱點—放下素

近排阿妹忙緊一個大Project,而我就間中約佢晚餐,順便了解佢呢個Project的進度,今次約咗佢去位於銅鑼灣食齋,平日食得太多肉的我偶爾會約人陪我食齋,始終腸胃係需要D時間休息吓~~~

今次選擇到呢間叫放下素,在早烏的時間食素食自助餐,價錢都算相宜,這間店除了是良心社企,會聘請社會上的弱勢社群當員工,更響應環保,餐具只提供一套,不用洗大量的碗筷,從而減少用水及洗潔精~~~


裡面的座位倒不少~~~


而我個人比較喜歡卡位~~~~


呢度的食物真的選擇多多,有糉、包、水果......


除了最吸引的炸物外,還有糕點等等~~~


除了飯仲有菜、湯、粥......


我們簡單地拿了些來吃~~~

個人覺得炸物不錯,特別係我喜歡的齋鴨食落有肉感~~~


拎完比較乾的炸物後才拎較濕的齋,這裡的齋食唔覺咸,湯水都不錯~~~


在我們準備離開前剛好見到我喜歡的沙糖芋頭,忍不住要拎D來食~~~


雖然見到呢個甜品係有點吸引,但礙於我個妹本身趕住看妹的project係點樣,加上早烏時間差不多完,所以我們要離開了~~~


呢間店另外有自費飲品,大家可以自行選擇是否需要~~~


當我們離開時店內已經有不少食客,對我來說整體幾好=]

以下是放下素的地址:

銅鑼灣登龍街28號永光中心3樓

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言