2018年10月16日 星期二

肌膚回復年輕—BIODERMA MATRICIUM 再生水

好開心又可以收到theZtyle.com的邀請試用BIODERMA MATRICIUM 再生水和HYDRABIO激活水循環精華,身邊好多朋友羨慕我的臉部肌膚仲Keep住靚靚,仲好過讀緊書的大學生,無他的,除了有好的護膚保養外,作息足夠都好重要,真心講,細我八年而又過了25歲的細妹雖然跟我同樣有不錯的皮膚底,但因為工作讀書時出現的壓力,加上現在工作繁重,就算在家中有多用心護膚都不及我的肌膚咁好= ="


但人係貪心的動物,為了自己的肌膚活得兼看上去更年輕,我會樂於嘗試不同的護膚品,BIODERMA MATRICIUM 再生水為醫學用途之皮膚組織再生液。佢有別於一般精華,臻達醫學級之MATRICIUM®,醫學證實能有效地幫助肌膚細胞修復,達至抗衰老;促進表皮以至受傷皮膚組織的代謝、幫助自然再生,故名「再生水」。


我每日早晚使用再生水,由於每支獨立無菌包裝產品不含防腐劑、對羥基苯甲酸及香料,一定要喺12小時保鮮期內用完:夜晚洗面爽膚後先用半支,第2朝洗面爽膚後用埋嗰半支!之後繼續日常護膚程序搽返精華同日/晚霜!

順帶一提,啪開密封膠頭之後,佢嘅另一邊其實係封蓋,所以每次用完都可以蓋返埋,方便衛生又易儲存!每支BIODERMA MATRICIUM 再生水會印有到期年份和月份,大家可以放心使用~~~

上圖係未開封,下圖係開封後合上蓋~~~


BIODERMA MATRICIUM 再生水倒出來好似水咁,所以要小心使用,避免倒瀉,記得係要在洗臉和使用爽膚水之後使用,大家記得搽面加頸,我以前成日掛住面冇理個頸,搞到有明顯的頸紋>.<~~~


在用完BIODERMA MATRICIUM 再生水就塗上HYDRABIO激活水循環精華,呢款精華配方加入皮膚生物學技術、專利保濕配方Aquagenium®,此研究曾獲諾貝爾獎。恢復肌膚自我補充水分過程,促進細胞間水分循環。

擠出來望到係半透明,塗在臉上會感覺有清新的香氣,深層補充水分,並撫平肌膚上的乾紋,令肌膚回復昔日舒適、柔軟度及水凝透亮。減少出現繃緊、粗糙及暗啞。


世上沒有醜的女人,只有懶的女人,只要從高小時開始用心去護膚和有足夠的休息時間,好似我咁到三十五歲都仲可以俾人誤會係十幾廿歲的學生妹,之前我湊昕昕去大學參觀放佢坐底,我一個人看展版,有人誤以為我是準大學生想跟我介紹課程內容:P


BIODERMA MATRICIUM 再生水及HYDRABIO激活水循環精華在專門店和萬寧有售~~~


即日起至12月21日到以下連結登記,即可換領BIODERMA MATRICIUM再生水(1ml)及HYDRABIO激活水循環精華(5ml)!



***是次產品由theZtyle.com/品牌提供***

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言