2018年9月8日 星期六

閒談好去處@Mini Club

8月中果陣好友因為準備轉換工作環境而要清年假,所以我們多了外出用餐,由於好友自初出來工作後很久沒有落CLUB消遣,加上我都有差不多三年冇落CLUB消遣,所以就到此一遊~~~




呢間CLUB的環境有D歐洲建築元素,感覺幾有格調~~~


見到摩天輪就諗起陳奕迅果首《幸福摩天輪》~~~


一入座位有花生食是常識吧!諗起上次去酒吧已經接近兩年了,當時是跟相識有廿年的馬來西亞的筆友和她在香港的朋友,而她那位朋友當時決定放棄全職走上樂壇追夢,聽著她朋友的故事真的佩服他的勇氣~~~


看著飲品的餐牌就覺得好吸引~~~


本來好想飲一期一會,可惜已經冇晒材料,所以我點了Mavis飲,上面的冰菠蘿幾好食,藍色的飲品幾好飲~~~


好友點了Night Cape,望落好吸引~~~


由於生蠔只需$18隻,喜歡生蠔的好友就點咗半打慢慢食,好友食了大讚夠新鮮,計起來抵過去超市買返屋企開來食:P


極上12安士炭燒安格斯牛仔,食落口感既軟熟又熱上,薯蓉中間有芝士,食落真係好好食~~~


黑松露野菌薄餅,食落感覺好好食,邊脆中間軟,拍得住正式薄餅店的質素~~~


24個月黑月毛豬火腿伴芝士併黑松露餅乾,兩種不同味道的芝士,食落去真係停唔到口~~~


最後就係上最能夠影相呃like的甜品塔-The Love of Eiffel ,看到乾冰化霧的效果真係好迷人~~~


我個人喜歡甜品塔裡面的芝士蛋糕和馬卡龍,感覺好好食,而且馬卡龍仲有靚靚的圖案,睇到差d唔捨得食٩(๑^o^๑)۶


今次落Club 感覺好舒服,可以慢慢傾計,環境唔會噪吵,最意想不到係食物幾好食,跟平時落Club淨飲酒食花生的感覺好唔同~~~

在Facebook專頁見到mini club有以下優惠,如果係閨蜜或情侶傾蜜計真係可以考試去試吓 (^▽^) 

- 逢星期日全單7折優惠
- 星期一至六happy hours (5:00pm-8:00pm) 全單8折優惠
- 生日月份壽星仔女送一杯免費cocktail 
- 開紅、白酒送自選拼盤



以下係Mini Club Facebook 專頁網址:

https://www.facebook.com/MiniClub.LM/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言