2018年9月17日 星期一

好友生日晚餐@Appendix

每年好友暑假我都會搵好地方跟佢食返餐,舊年帶咗佢去放題,眼見佢跟我都肥咗唔少,所以今年搵間食到剛好而又有質素的餐廳享受吓~~~



在銅鑼灣535大廈3樓的Appendix 係間私隱度幾高的多國菜餐廳,行呢個大廈係因為我打算買note 9,不過晚餐後去先知道原來pop up store冇得做免息分期,最後去時代廣場買機後再找天去pop up store拎贈品~~~

跟同事分享我拍攝的照片時,對方已經被深深吸引,唔知大家有冇呢種感覺呢?


好友點了Gls Aperol Spritz,呢種雞尾酒色彩望落好靚,我們從遠處可以看到調酒師用心搖出的酒 (^▽^) 


好友點了Padron Pepper,海鹽配在外表似煎釀三寶的青椒,食落感覺不錯,青椒味唔重,平時不愛吃青椒的我都乖乖食咗唔少~~~


Ham Croquette,食落感覺似係有芝士在中間的薯仔球,好juicy~~~


Pinchos Platter,好友喜歡食風乾火腿,所以叫呢個小食來品嚐,呢個拼盤六件小食有三種款式,我們可以平均分來食=]

Fries 有兩個醬揀,有ketchup同wasabi mayo,不過我個人一向食薯條唔點醬,反而喜歡薯條上灑了好似shake shake粉的配料,簡單得來已經好好食~~~


Garlic Prawn,主要有新鮮虎蝦,乾椒和蒜片加入在橄欖油和牛油中烹調中美味的獻汁,大家可以用乾麵包沾上精華,慢慢感受當中的味道~~~


Mini Burger,望上去雖然細細件,但感覺已經好足夠,始終我們想每樣食少少來感覺不同的味覺效果~~~


最後點咗個朱古力心太軟當係生日蛋糕慶祝好友的生日(*^ω^*)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言