2017年10月30日 星期一

我的運動良伴—sudio藍芽耳機

瑞典耳機品牌sudio呢排出咗新款Tre系列藍芽耳機,呢款耳機不論外型和性能較我之前用開的BLA系列藍芽耳機更優勝,以下是我舊年的BLA系列藍芽耳機試用文:


sudio的藍芽耳機配件好簡單,最重要係輕巧易用,不過個人溫馨提示耳機唔用時最好放入細袋仔,我成日唔記得帶袋仔直接放入手袋,搞到耳塞成日脫掉,又搞到耳機容易污槽,所以今次選擇黑色耳機,不論自己或另一半自用都感覺美觀=]


sudio藍芽耳機操作簡單,第一次使用時要開機,再用數秒鐘跟電話配對,之後每次使用時只要輕按中間的開關掣就可以在電話自動連接就可以輕鬆地到處聽歌、傾電話~~~


喜歡四處走的我用咗Tre系列藍芽耳機,感覺好貼耳,戴住去跑步都唔怕會跌出來~~~

sudio藍芽耳機係我做家務時傾電話的好幫手,平時做家務悶果陣可以跟老友傾計,就算突然有電話打俾我都可以唔需要擔心做唔到家務(冇工人姐姐幫手的雙職媽媽的時間係好寶貴架(>﹏<))


藍芽耳機充電都好方便,特別係我本身用Note 5的充電線插跟耳機的一樣,我可以經常一線兩用^^"

呢款藍芽耳機優點倒不少~~~

1/ 日常防水防汗設計

2/ 三種不同尺寸客製化的鰭狀防滑穩定翼,確保運動時達到最佳固定效果

3/ 經典顏色同優雅的玫瑰金銀色完美結合,來自北歐瑞典的簡約設計

4/ 通過多次的產品測試,給您最舒適的配戴感

5/ 主要功能:藍芽4.1技術/9+小時續航力/高清音質麥克風/Siri語音聲控/aptX™音訊編碼技術/10分鐘快速充電

6/ 一年保養 

7/ 真皮收納袋延長耳機使用壽命



Tre系列藍芽耳機有四種顏色選擇,如果係情侶買記得買唔同色,至少不用擔心拿錯對方的耳機~~~


Sudio耳機於CDWAREHOUSE、HMV、Log-on等門市都有售,但如果在香港官方網站買的話會抵好多,因為有特別85折優惠,送貨亦不額外收費,平過鋪頭買~

以呢款耳機為例:

** 原價$779,輸入優惠代碼「Mandylau」,可以享有85 折+ FREE gift packaging((價30hkd))最價格即為 HK$ 662.15**


以下係 Sudio 相關網站:


Instagram: /SudioSweden; #sudiomoments


**部份文字由供應商提供

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言