2017年10月3日 星期二

再來一次@美孚上海滬

之前跟好友來過位於美孚新邨的東海滬晚餐,平日晚上收工搭西鐵由元朗出來大約廿分鐘,六點半左右去到的我做咗第一枱晚餐客(^_^;)
 
以下是之前晚餐的BLOG~~~
 


本身在open rice訂咗枱,一入到才知道套餐冇得減$50,但我個人想食醉雞,所以沒有叫套餐,只是散叫~~~


廿年雕皇醉雞($68)係我每次都會叫的前菜,今次好友想試棒棒雞絲粉皮,花生醬的配搭,吃了感覺不錯~~~

 
嫩雞煨麵($50)係昕昕至愛,如果她在場,一定跟我爭住食~~~


上海灌湯小籠飽($40)每次必叫,皮薄多汁,真係好想食多D~~~

 
東海招牌壽桃包($22個),難得好友生日,當然叫壽包來慶祝~~~


薑茶湯丸($28),個人最喜歡的黑芝麻湯丸,其實叫呢個甜品係為咗食夠$300報東海小廚師點心製作班,本身活動報名費要$38,只要在東海集團食肆惠顧滿$380就可以用$150報名,今次連埋報名費用了大約$480埋單,感覺呢餐真係抵咗~~~
 
雖然用唔到Openrice減$50的優惠,但報到自己和昕昕喜歡的點心班係值得的=]

 
其實我本身有Fllow東海飲食集團的Facebook專頁先知道有個可以學整點心的製作班,依家昕昕好期待可以學整野食,相信到時她一定好開心,以下是該Facebook專頁連結:

https://www.facebook.com/eastocean.hk/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言