2017年10月17日 星期二

東海小廚師點心製作班(附食譜)

上個月中我俾感冒和咳搞到病咗幾個星期,依家終於好返九成,剛過去的星期六昕昕返完合唱團就趕到金鐘的東海薈,參加東海小廚師點心製作班,因為我和昕昕鐘意整野食但又懶得洗碗(=^・ェ・^=)

昕昕著上小廚師衫影相,感覺到佢的快樂~~~


當我和昕昕安頓好就睇點心師傅的示範,今次我們學整流沙奶皇飽和菠菜餃~~~

我地首先整奶皇飽~~~


昕昕本身有少少咳,所以我預備口罩俾佢整野食用,當然昕昕呢個年紀未識包好個餡,所以我最終會幫手執手尾(^_^;)


其實師傅早已經準備好材料,小朋友和家長只係負責分開8份,然後整平包皮和包好餡料而已~~~


流沙奶皇飽製法

包皮材料:
低筋麵粉 600克
100克
泡打粉 8克
酵母 8克
生油 5克
250克

流沙奶皇餡料:
魚膠粉 18克
熱水         375克
咸蛋黃 375克
砂糖         150克
吉士粉 50克
奶粉         50克
牛油         450克
花奶         25克
        18克

做法:
  • 先將魚膠粉及糖拌勻加入熱水蒸熱
  • 把咸蛋黃及沙糖拌勻,把其他材料加入,最後把魚膠粉撞入再拌勻,放入雪櫃一晚
  • 包皮的材料拌勻搓成麵團
  • 把麵團分成小份(每份約25克),用掌心稍壓扁
  • 包上適量餡料,捶好後放在一旁待發酵60分鐘
  • 放入蒸籠,待水滾之後,大約隔水蒸約5分鐘即可


跟住我地就學整菠菜餃,雖然師傅已經準備好餡料和餃皮俾我地,但佢都用心跟我們示範如何整好餡料和餃皮Y(^_^)Y


包餃子可以用兩種包法,今次我又係負責幫手包(^_^;)


當師傅分享可以用刮刀壓扁餃皮後,昕昕就棄用棍碌平餃皮,見佢的動物有板有眼,真係可以騙到不在場人士以為佢自己整-_-#


多謝同枱另一組的爸爸幫手影呢幅相*^O^*


菠菜餃製法

菠菜餡材料:

菠菜 300克
蝦肉 280克
豬肉 20克
8克
雞粉 8克
20克
胡椒粉 少許
麻油 少許

菠菜餃皮材料:
生粉 300克
凍開水 300克
熱水 450克

做法:
  • 蝦洗淨剝殼,加入切粒豬肉,切粒竹筍,加入調味料打至起膠,有黏性
  • 菠菜切粒,烚熟,瀝乾後加入蝦膠打勻
  • 把餃皮皮料先用凍水加入,加熱水混合至半生熟,按壓匾形成餃皮
  • 包上適量餡料(每份18克),包緊收口以及摺邊
  • 放入蒸籠,待水滾之後,大火隔水蒸約5分鐘即可
當見到我自己執手已整的奶皇包冇穿冇爛感覺真係好彩~~~


完成呢個班小朋友可以得到証書留念\(^o^)/


暫時趁昕昕還年紀細,冇乜功課和學習壓力的日子帶佢去些親子小食製作班,一來可以跟孩子促進關係,二來讓孩子更喜歡食物,依家昕昕仲好記得之前在拉斐特活動時製作雞蛋仔,呢個為食的小朋友真係喜歡整野食(^ω^)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言