2017年8月13日 星期日

肌膚自信返晒來— ULTIMUNE™ Power infusing Concentrate

在六月的時候參加咗SHISEIDO和theZtyle.com舉行的試用活動,有機會擁有50ml裝的ULTIMUNE Power Infusing Concentrate,諗起呢個產品初出果陣我和昕昕都參與過相關的肌膚測試,以下係當年的blog~~~




ULTIMUNE™ Power infusing Concentrate活化肌膚潛在的多重防禦力,形成鞏固屏障,保護肌膚防禦任何傷害,適合任何膚質使用。

經皮膚科專家敏感程度測試:
使用後即時︰肌膚凝潤飽滿,絲漾柔滑。
使用1星期︰肌膚更添亮澤。
使用4星期︰重煥緊緻彈性,撫平皺紋。

ULTIMUNE™ Power infusing Concentrate搽在臉上感覺好舒服,每次最好揼兩吓,可以搽滿成塊面~~~



參加呢個試用活動前和後都需要接受5分鐘肌膚免疫力測試,以了解自己肌膚的情況~~~


在6月22日和8月12日晚進行肌膚測試,我兩次測試都係測左邊面,但礙於上次影相角度唔好睇,今次將部機擺右邊影相(^_^;)


臉部多重防禦力增加咗20%~~~


眼邊的多重防禦力同樣增加咗20%~~~


本身臉部好缺水的我最開心係水份量升咗39%,彈性表現接近最好*^O^*


有黑色素方面都有微進步~~~


做完皮膚測試當然順便做返簡單的皮膚護理,今次嘗試用櫻花美白系列,感覺不錯,最重要係冇乜香料,搽上肌膚感覺好滋潤(^_-)

每日將ULTIMUNE™ Power infusing Concentrate當作肌底液使用,過了三十歲的我護膚程序絕對不敢馬虎,以下是我的膚護程序:

洗臉後用爽膚水->搽肌底液和眼部精華->自己用開的美白/保濕/緊緻精華素->面霜->防曬

雖然我平日唔會化妝,但我都好緊張自己的肌膚可唔可以keep住年輕,俾人感覺後生過自己真實年齡一截會開心,生咗昕昕初期因為太忙和累而少咗護理肌膚搞到皮膚差咗,到依家昕昕大個女我才有自己的護膚時間,真心講女人一定要錫自己,能夠令自己表現更sharp醒才有自信去面對身邊的大小事情!


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言