2017年8月25日 星期五

煩惱bye bye-Uticare紓密丹

在呢個月頭收到Uticare紓密丹,對於一直有敏感部位痕癢困擾的我來講係個新嘗試,由陀昕昕的日子到依家念珠菌的問題久不久就搵我,每到我頂唔順的日子就去睇醫生,感覺其實幾尷尬~~~



Uticare紓密丹擁有以下特點:

1) 殺私密惡菌高達99%

2) 日本、香港公証行雙驗證

3)一丸雙效,同時殺念珠菌及大腸桿菌
 
Uticare紓密丹含兩大專利成分: 美國專利蔓越莓&法國專利洛神花花萼,其濃縮比例高達50倍,及專利萃取技術,有利人體吸收。可急救、紓緩和減少覆發。
 
我初初每日早晚各食一粒,放入口感覺強烈的紅莓味,因為Uticare紓密丹成份天然,食咗唔會有副作用,佢能夠殺死有害的細菌,保留益菌,令敏感部位得到呵護~~~


之前我睇政府醫生開咗呢隻藥膏和藍色的藥丸,外用藥膏我間中會用,相反藥丸試過就真係覺得藥效太強,雖然能夠殺死細菌,令我痕癢問題改善,但我卻因為感到太眼瞓,返工時間差點會睡著,所以我放棄食藥~~~


好在放棄食藥時收到Uticare紓密丹,平常唔太痕時可以每日食1至2粒,痕癢難當時每日食4粒,情況係會有所改善~~~

除咗食保健產品外,仲有要保持個人衛生,勤換衛生護墊,少著緊身褲,多飲水等等,依家食咗Uticare紓密丹再配合健康生活,念珠菌就可以慢慢遠離我*^O^*

Uticare紓密丹一盒30粒 $358 在官方網頁和萬寧門市有售(^_-)
 

以下係Uticare紓密丹的facebook專頁連結:


以下係有關對抗念珠菌的資訊:


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言