2017年4月24日 星期一

我的農曆生日 Dinner Buffet @ 九龍酒店倚窗閣

每年天后誕除咗係睇巡遊的日子外,也剛好是我的農曆生日,今年我的農曆生日就去咗兩年前去過的九龍酒店倚窗閣食自助晚餐,以下係兩年前的分享~~~





呢度的自助餐食物款式很多,而且味道不錯,每次都令我好飽足咁離開~~~

食物之多未能全部介紹,以下係當晚的菜式~~~

串標香草煙肉雞柳卷、芝士菠菜焗扇貝(另外每人會有一個大隻D,感覺幾好食)、炸三文魚頭腩和米蘭式煎魚柳~~~


生炒牛肉飯、紅燒伊麵(不錯,唔會太油)、鮑魚菇扒時蔬(夠軟熟又好食)和芝士焗雪花蟹腳~~~
 

原來呢度的生蠔每次限拎兩件,令我想起之前陪我食自助餐的好友,如果佢到呢度食,可能冇咁暢快~~~

而昕昕爸爸一開始就喪食長腳蟹,佢仲順便剪咗條俾我食,我就覺得咸咗D~~~
 

我個人就冇咁熱衷食凍盤,因為我最愛的始終係熱的食物~~~
 

我仍然唔明白點解橙在自助餐係原隻拎@.@


除咗壽司、魚生外,還有印度食品,不過我怕辣,所以冇食~~~



我個人都喜歡食肉串和羊架,羊架有大肥膏,飛走後先食,感到肉夠軟熟唔會"SO"~~~


當晚中湯係蜜瓜雪耳煲老雞,昕昕和爸爸就飲晒,而我就更瘋狂,前後共飲了三、四碗川貝海底椰燉鱷魚肉湯,燉湯最滋補,唔飲多D感覺好浪費~~~

飲品(橙汁)每人只限一杯,不過大家飲湯或者食甜品都未必志在飲橙汁~~~


呢度的甜品而又非常吸引,昕昕食杯裝芒果慕思食清光,不斷要求食芒果,真服了她~~~


而我個人就喜歡食暖暖地的北海道36牛奶燉蛋白,感覺唔太甜,呢度照舊有梳乎里、豆腐花和雪糕,沒想到晚上有Dreyer's雪糕、雪條,大家可以好似去完牛角咁走果陣拎住食:P


每個小朋友獲發一張玩扭蛋機的券,離開時可以順便玩,昕昕真係好專心咁扭~~~


其實昕昕爸爸之前在網上付款,當日只係俾返unpaid的數目,埋數時更可以拎到每人一張下午茶券回贈,要5月19日前再光顧,我仲諗緊幾時去食好~~~
 

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言