2017年4月13日 星期四

脂肪拜BYE @ 向日葵體美容中心

唔知大家近期有冇睇過譚玉瑛姐姐拍攝的12個Girl去減肥的MV呢?呢個MV其實在向日葵纖體美容中心的元朗分店拍攝,呢個位置剛好在捐血站隔離,本身係元朗人的我可以唔洗搭車可以節省時間找地方去做瘦身療程=]



夏天就快來臨,每次著短褲見到自己大脾有D肥就好想走去整瘦D~~~


今次的瘦之大學減肥療程有專人為我進行相關分析,等我可以了解自己的身體脂肪比例和新陳代謝係咪標準~~~


著住浴袍進行不同的儀器測試,經過分析發現自己BMI(Body Mass Index)係標準,不過脂肪就多咗DD,可以嘗試透過儀器去減走多餘脂肪,對於既要返工又要湊女的媽媽來講真係冇乜時間一個人自己去做運動減肥,所以我就決定要用最短的時間有效率咁減走大腿內側的脂肪~~~


向日葵體美容中心的美容室感覺舒適,而且仲預備即棄內衣褲俾自己用,唔怕療程期間弄污自己本身的衣服~~~


療程主要有三個步驟,第一個步驟係{ CMX雙波段極速溶脂 } 利用核磁波產生撞擊摩擦,迅速液化固體脂肪,分解脂肪酸,每邊大腿會做10分鐘。

呢個步驟感覺好舒服,只係覺得有物件在我身上碌來碌去~~~


第二個步驟係利用LF低波頻點對點定位溶脂,極速溶解脂肪並排出體外。( 即脂肪溶解後,由大、小解排出體外),每邊大腿會做5分鐘,個人覺得好似有物件吸住D肉,都幾舒服~~~

第三個步驟{ NeuBorn HIFU粉碎脂肪細胞療程 } 利用聚焦HIFU能量於目標脂肪層,在不傷及表層皮膚的情況下徹底破壞脂肪球。誘導脂肪細胞快速壞死;再以熱能使膠原蛋白收縮,達致緊緻皮膚的效果),每邊大腿會做5分鐘~~~

呢個步驟係感覺到肌膚深層有拮拮地的痛,不過每人感受的程度唔同,如果有需要,可以要求美容師減低HIFU的熱能度數~~~


感恩係過咗唔夠一小時就可以見到減肥成果,左邊大腿由54cm減至51.5cm~~~


右邊大腿由54cm減至52cm~~~


經過今次的減肥療程,我才發現右邊大腿係比較粗,怪不得自己右腳比較容易抽筋~~~

而我忍不住即時落訂準備進行第二次的減肥療程,依家試做價只需$980,用金錢買時間真係無錯的,見到即時的減肥成果,相信大家都會心動~~~

以下係向日葵體美容中心Facebook專頁的宣傳廣告片段,裡面譚小環所分享的內容真係好有point,12個Girl去減肥首歌勾起80後的我的童年回憶,值得再三回味~~~


以下係向日葵纖體美容中心的官方連結:
  
http://www.sunflowerbeauty.com.hk/cmx/

 #CMX雙波段極速溶脂 #HIFU溶脂緊緻療程 #HIFU  #減肥 #纖體 #瘦手臂  #有圖有真相  #腰線明顯了 #即時見效  #longlasting  #瘦肚  #減肥唔洗急最緊要快  #瘦大腿 #向日葵纖體美容  #sunflowerbeautycentre  #瘦の大學

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言