2017年2月25日 星期六

不錯的晚餐@東海滬

之前參加活動後分享的文章被選成為良好作品,好開心咁拎到$300東海集團的現金券,在數天前找了好友陪我享受我喜歡的上海菜~~~

以下是我之前分享的文章~~~


東海滬在美孚廣場,其實呢個廣場二、三十年前係大型百貨公司,細個時住荃灣的我因為老爸有朋友在美孚新村開攝影店,加上荔園在附近,我們久不久會行美孚,也曾經在這屋苑拍攝家庭照,看著舊照片時才發現那時只是80年代尾,因為那些老照片未有四妹的出現~~~


我們用餐在平日晚上,所以光顧的人不多,和好友可以慢慢地享受美食~~~


餐具感覺好切合裝潢設計~~~


第一個上的係我至愛的廿年鵰王醉雞($68),底層的雞一定最入味,唔算多骨,好好食,想起六年前開始在西九龍中心的寶哥食醉雞,多年來到不同的地方都想試食呢度菜,有時自己更買醉雞汁自己整醉雞翼來食,個人認為夏天食最好,始終這是冷凍食物,現在天氣寒冷都不敢食:p


上海灌湯小籠飽($40)好好食,夠多汁,食上海野一定要食,如果昕昕在場,佢一定會跟我爭住食~~~


排骨菜飯($58),骨唔算多,幾好食,不過飯唔算多,平常一個人淨係咁食勉強夠飽~~~


嫩雞煨麵($50),d雞肉幾大粒,份量算適中,味道不錯,如果帶小朋友呢個係必叫,因為夠易入口,唔怕咀嚼唔到~~~


我和好友食晒野先至叫上燕麥芋頭($48),沒想到我地呆等大將廿分鐘才上枱,感覺好食,唔太甜,有機會我要試吓自己整:p


今次晚餐連加一共$349.8,扣咗現金券埋單只係俾$50,呢間跟我平時去開的家上海比較感覺不相伯仲,埋單價錢應該差不多~~~

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言