2016年11月23日 星期三

昕昕開學三個月有感

時間過得好快,原來我成個月冇打blog,只係間中打吓openrice食評(因為op電話apps選擇照片功能太方便)~~~

11月第一個星期五係昕昕學校的親子旅行日,我當日特登請假陪昕昕,但由於太忙的關係,我只係帶零食去,感恩係昕昕果班好多同學的媽媽帶了不少食物,所以我和昕昕有水果和一些熟食充饑(^_^;)



昕昕依家開始記得好多班中同學的名字,想起兩個月前佢只係小朋友或者哥哥、姐姐咁稱呼同學,而老師每月在手冊的分享讓我看到佢的進步^_^


還記得上個月昕昕好多剔在第二行,現在真的進步不少~~~

昕昕就讀的幼兒園主要培養小朋友的自理能力,不會催俗學生,所以昕昕現在只是繼續每天做線條練習~~~


原來昕昕每月還有學習評估報告,原來昕昕的數學概念比較弱-_-#


昕昕對於時間概念的對答係唔識的,問佢幾時,佢的答案係「一時」,問佢點解,反而佢識答「因為……」,由於爸爸本身做言語治療工作,所以上星期六給了他的實習學生當評估練習,真心說我近年開始厭倦玩呢種role play的活動( ̄∇ ̄)

其實言語治療師跟小朋友做評估時,家長在場,小朋友就玩唔同的玩具,首先會了解小朋友的家庭、生活環境和習慣的背景問題,玩玩具係會聽指令做簡單動物,分辨顏色、物件等~~~

昕昕在言語上係有懶音問題,無可否認係我說話太快導致的,佢每次叫校長係冇問題,但加了校長的姓氏就校(hao)變炮(pao),依家昕昕演變成只叫校長,不敢叫校長的姓氏(>﹏<)


昕昕懶床的壞習慣間中出現,相信佢真的要學早點瞓!


昕昕的冬季校服終於在昨天齊晒了,昕昕開學數月開始學會主動在餐前禱告,相信做媽媽的我最感恩就係見到孩子的成長和進步。

好多人問我為何只做兼職唔做全職,其實係我本身想有多些時間照顧昕昕,返兼職的時間靈活點,而且不會擔心有OT,就算我唔返工都唔俾手尾同事,之前做全職的日子我好怕放假俾同事執手尾,或許我的性格太緊張,做全職會好大壓力(>﹏<)

最重要係唔請工人姐姐,身邊好友笑說我的性格太善良,如果請工人姐姐,最後會被工人姐姐欺負,回想坐月有陪月的日子就肯定這事實( ̄∇ ̄)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言