2014年9月5日 星期五

開學日遊迪士尼

星期一下午我和老公帶昕昕去迪士尼樂園閒逛,之前整個暑假因為我經常開工或者因為昕昕和爸爸輪流病,加上有好多更加吸引的活動,我們白白浪費了張全年通行証兩個月,所以開學日趁老公不用上班就好好去玩=]

昕昕入到商店就不斷拎d貨品去睇= ="



今次見到可愛的新公仔,不過我要忍手,因為近期為了買我最愛的Pochacco精品而花了不少金錢(>~~<)


行行吓見到迪士尼最新動畫女主角的裙仔,忍不住給她試穿來拍照,多謝店內的職員姐姐幫手^^"


迪士尼樂園不經不覺踏入9週年,依家部份有關產品可以8折選購~~~



昕昕終於第一次玩Winnie the Pooh的遊戲,因為我乖乖地拎Fast Pass後等一小時~~~



另外我們都照舊去小小世界,因為實在太少人排隊了~~~~

今次去迷離莊園排隊不用10分鐘,沒想到昕昕全程乖乖坐在我身邊,係比較後期就不斷大叫爸爸,因為老公在下午四點半左右就去咗九龍出席一個會議,我估昕昕只係想搵救星~~~


之後我就用了全年通行証續會張券換了一個飯,因為我和老公一齊續會,本身已經有一份襟章,不過換咗呢個餐後有d後悔,出年可以考慮將續會送的其中一份襟章拎出來俾昕昕掛在繩上跟職員交換~~~

想知道續會襟章的款式可以睇返之前的blog~~~

我們的迪士尼快閃之旅




今次我和昕昕超幸運,因為我們是最後排隊拍照,昕昕依家見到卡通人物就好開心^0^



2014年9月 vs  2013年5月,昕昕真係大個好多~~~



晚上我們玩小飛象,昕昕今次都係第一次玩,在老公離開樂園前昕昕更第一次睇米奇幻想曲~~~


在放煙花的時間我就帶昕昕返屋企,自產後第一次逗留迪士尼樂園有五小時,因為之前每次逗留三小時左右就離開,都有些活動冇帶昕昕玩,依家昕昕識行識走,真係方便好多~~~


今次主要消費係用3折買呢件衫,其實本身兩件四折,我搵在場的外籍媽媽夾份買,原價$198,我就給$60對方,真係平過海洋公園的買四件四折,因為海洋公園一件衫原價都二百幾,之前我買過兩次親子裝就用了四百多元= ="

P.S.此產品只是清貨價,只是部份樂園商店有售~~~


依家迪士尼處處拍真係幾方便,可以一張紙卡睇影過的n咁多張相,不用手持多張紙仔~~~


原來暑假時迪士尼樂園派新款貼紙,今次拎咗其中十幾款~~~




呢兩張係人地衫仔撕下來,希望下次可以拎到呢兩款和其他未有款式的貼紙啦!


以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言