2014年9月12日 星期五

「迪士尼光影匯」夜間巡遊預演 @ 11-9-2014

好開心可以以長期會員的身份被邀請出席「迪士尼光影匯」夜間巡遊預演,原來我斷斷續續咁做咗6年的迪士尼全年通行証會員,好在老公在我2009年的生日那天開始到現在連續多年續會,令我有一個既奇妙又開心的晚上。


我這個懶人自從舊年12月尾yahoo blog關閉到現在我都未完全整理好n咁多年的blog,只係靠老公幫手backup晒然後放在google blog就算,現在順便整理我在2008年10月第一次去迪士尼樂園的blog=]


第一次遊迪士尼

入園前當然係拎禮物:p




十日冇去,佈置已經變咗萬聖節主題@@"



今次主要係影相活動,首先影貝兒~~~



接住係Duffy Bear~~~


再接住係高飛,大家看看昕昕和高飛一齊玩得幾開心^0^


米奇的pose真係好型=w=


可惜時間不多,冇機會跟米妮合照,期待下次>.<


由於老公要返工,我們要離開樂園去青衣跟老公晚餐,沒想到離開之前見到曹永廉,還有羅敏莊和女兒陳禛,多謝陪伴她們的DJ李志剛為我們拍照,昕昕唱abcde,之後陳禛唱由a至o,兩位相差大概三個月的她們果然係有遺傳媽媽的音樂基因:p

一年內跟羅敏莊見面兩次,我們拍pre-wedding用同一個化妝師,感覺真係好有緣~~~

之後我們在青衣城的板長壽司晚餐,由於現在會員有85折優惠,我們只是用了$182找數^^"


我們回到樂園拍攝晚間的照片並在facebook share後去Gloden Mickey換了紀念品,一人只換一個:p



換完紀念品準備去winnie the pooh玩的時間遇到跟昕昕二姨同齡兼同樣叫Joyce的女歌手鄭欣宜,佢真人超nice,多謝她的外籍朋友為我們拍照,另外更遇到經常扮演醫生而又本身讀醫的Marcus~~~


雖然近期馬子妮少了在《愛回家》出現,但沒想到我們可以遇到蔣家旻,還有星夢幫的羅鈞滿,這個晚上迪士尼樂園真係星光熠熠~~~


我們第一次一家三口玩winnie the pooh,老公做了我們的「阿四」^0^


之後我們準備看巡遊,昕昕在巡遊前睡著了,我就將昕昕放在老公的大腿上睡覺:p

以下是巡遊的介紹和我拍攝的照片,由於我只是用手機拍攝,相片質素有限,敬請見諒~~~


奇妙仙子領航隊伍~~~


怪獸公司花車隊伍~~~



反斗車王花車隊伍~~~


小魚仙花車隊伍~~~


貝兒公主燭光隊伍~~~


反斗奇兵花車隊伍~~~


米奇及好朋友花車隊伍~~~


睇完巡遊本身想在樂園等的士,由於冇的士,所以我地決定先到青衣後轉的士回家,沒想到巧遇At 17的林二汶,上次跟她拍照已經是10年前了~~~



昨晚實在太開心,為了分享巡遊內容,我決定將其中一份禮物送出。

玩法好簡單!

1. 首先Like 小玉雜記 Facebook page 
2. Like & Share(選地球/Public) 這個post
3. 留言: 我想要迪士尼樂園紀念品

咁就完成*^O^*

9月16日晚上10時截止,並於9月18日中午12時或之前公布得主。得主需於9月20日中午12時或之前將地址給本專頁,以便郵寄禮物。


「迪士尼光影匯」的詳情可以瀏覽以下迪士尼樂園網頁:


以下是蘋果日報有關的報導:

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140911/52892155

以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!去咗咁多次迪士尼樂園都係第一次見到咁多明星,雖然我曾經見過周潤發、陳慧琳、陽千嬅......

      刪除
  2. 林二汶 T^T 我都見到佢 不過當時冇電話係手 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就真係可惜咗少少,果陣佢自己用我的手機自拍=]

      刪除
    2. 我岩岩借左比FRD 去拎個襟章T^T

      刪除
    3. o....sosad,我開自己電話show咗朋友個facebook張相換咗禮物先,之後才補post上facebook~~~

      份禮物我keep住,等阿女大個才拎返出來玩=]

      刪除