2019年7月2日 星期二

2019親子福岡自由行-麵包超人博物館

在剛過去的三日假期,我們一家三口去了福岡來個快閃遊,因為昕昕舊年沒有去旅行,她本身好想去日本,加上我的假期安排在9月跟朋友去福岡,所以昕昕爸爸決定去佢未去過的地方~~~

我們行程只安排一天去兩個昕昕喜歡去的地方玩,早上去了她喜歡的公園,下午就來了麵包超人博物館,整個日本有5間麵包超人博物館,過了今次,我們總共去了2間,以下是之前相當的BLOG,不過未有詳細去講~~~





福岡的麵包超人博物館位置算幾方便,由博多搭市營地下鐵去只係幾個站,在中洲川端站落車行去連接的商場位置,不怕風吹雨打,如果家長們旅行當日遇上雨天,個人建議最好去呢度玩~~~



除了一歲以下的BB,所有人的入場費用統一為1800日圓,小朋友可以有得拎小禮物,仲記得在大阪和東京的麵包超人博物館拎的係麵包超人公仔的樂器玩具~~~


福岡館俾我感覺有不少以細菌小子為主的東西,在中央平台有好大個的細菌小子~~~

反而一入去的主角大合照位都冇咁大地方~~~


昕昕一入去就玩煮飯仔~~~


麵包超人博物館裡面最吸引小朋友係有好多野玩~~~


裡面更有昕昕喜歡的跳彈床~~~


仲有佢喜歡無限LOOP的滑梯~~~


呢度的沙池吸引昕昕的目光,我就乘機幫佢影返D寫真~~~


呢度的影相位係玩3D效果~~~


喜歡睇模型的小朋友可以在細心去欣賞~~~


細菌小子個遊戲區都好好玩,但大人一定要睇實小朋友~~~


福岡的麵包超人博物館跟大阪和東京不同係所有商店和食肆都在收費區內,所以想買紀念品的大家要留意~~~



之前在東京我們買了麵包超人杯裝雪糕(700日圓)和麵包超人烏冬(850日圓),因為杯和碗係可以帶走返屋企留念~~~


今次我們比較幸運係遇上特別活動,可以儲印仔去換小禮物,跟上面一樣,係小朋友才有的:P


以下是麵包超人博物館的官方網頁,大家有興趣可以瀏覽:


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言