2016年4月8日 星期五

2016親子東京自由行-橫濱麵包超人博物館育嬰室

今次東京之旅Day 4去了橫濱麵包超人博物館,昕昕跟爸爸先入去玩,睇到她在裡面開心地跟音樂做動作的片段,就肯定放下她去瘋狂購物係正確的決定(在香港每次我想行行街睇野,昕昕就扯住我唔俾我做(>_<))



麵包超人博物館外和內都設有育嬰室,方便家長們照顧小朋友,因為博物館外還有餐廳和商店等地方~~~

首先介紹博物館外的育嬰室,裡面只有一個哺乳室,能供一位媽媽使用~~~


有暖水和清潔用水提供,換片位旁有膠袋供應,主要方便大家包臭臭片用~~~


入到博物館就真正感受到星期日人多的厲害@_@

只要一歲以上入場就要收費,開放時間為1000至1800,最後入場時間為1700,入場前需要將嬰兒車摺起,另外有儲物櫃租用,費用為100日圓~~~


育嬰室在博物館中間那層,設備也十分齊全*^O^*


換片位數目比較多,還有冷暖食水供應~~~


哺乳室有多個座位,而比較吸引係牆上的圖畫,BB麵包超人好可愛(=^・ェ・^=)


麵包超人博物館可以話係令小朋友樂而忘返的地方,當日我為咗可以食午餐,只好騙昕昕可以回去再玩,其實我在裡面忘記蓋手印,所以午餐後就回酒店擺放西松屋戰利品,並往outlet出發,而昕昕在車程時午睡(^_^;)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言