2016年4月1日 星期五

小貴賓開心星期六 @ 九龍海逸君綽酒店

多謝九龍海逸君綽酒店的公關姐姐邀請,我和昕昕享受了 The Promenade 餐廳推出的超值假日早午餐。由於之前忙住湊昕昕四圍去,搞到遲咗半個月才完成呢個blog ╮(╯▽╰)╭


九龍海逸君綽酒店推出咗小貴賓自助餐優惠,現凡每兩位成人惠顧週六早午自助餐,同行之最多兩位 3 至 11 歲小童均可以根據自己的身高來釐定收費(每一厘米將收取$1)。昕昕依家未夠90cm,去食自助餐真係好抵^^"


自助餐的食物種類繁多,我本身唔係特別大食,搞到眼闊肚窄,只係食咗部分美食:P

我個人至愛飲中湯,雖然好多人話飲湯唔抵,但我總覺得湯係我養顏佳品(^_-)


壽司和魚生,如果老公唔係星期六要返工,相信呢個大胃王會消化好多美食~~~


中式小菜~~~


印式餸菜~~~


甜品款式好多,我比較喜歡芒果味甜品,因為食咗開胃d^_^


小朋友最喜歡的candy coner,仲有美味小食,果仁曲奇係我的至愛~~~


海鮮係自助餐的精華,仲有靚酒飲,相信老公見到會恨我冇帶佢去食~~~


昕昕好乖咁坐在餐桌椅食野(^_^;)


今次自助餐昕昕最開心係可以食佢最喜歡的雪糕(=^・ェ・^=)


小貴賓開心星期六

週六早午自助餐適合一家大小共享佳餚,樂聚天倫。特設的「小貴賓自助餐專區」提供一系列小貴賓至愛的美食,如迷你意大利薄餅及迷你漢堡等。其他滋味選擇包括朱古力窩夫及班戟等甜品,以及可無限添飲的果汁。

此外,餐廳更設有「小貴賓玩樂區」,提供泥膠丶填色紙及顏色筆,讓小貴賓發揮創意。駐場亦有小丑表演為您和家人帶來無限歡樂*^O^*



逢星期六 中午 12 時至下午 4 時供應

**********************************************

假日「醉」歎時光

假日早午自助餐以海鲜盛宴及香檳為主題 – 多款優質海鮮及冷盤如即開生蠔丶皇帝蟹腳丶精選凍肉拼盤及各國芝士等美饌源源不客人亦可選擇提升飲品套餐,無限添飲精選香檳及紅/白酒。配以維港醉人景色及輕鬆爵士音樂,The Promenade 餐廳之假日早午自助餐給您絕對超值的味覺享受之餘,更讓您沉浸於假日的寫意氛

逢星期日及公眾假期 中午 12 時至下午 4 時供應

**********************************************

酒店提供之免費穿梭巴士往返尖沙咀市中心只需十分鐘(於假日早午自助餐時段每隔 20 分鐘一班)。

**班次好準時,我果日搭咗都覺得好方便(^_^;)

假日早午自助餐價目
  • HK$368 (成人); HK$268 (小童及長者)
  • HK$388 (成人); HK$268 (小童及長者) 無限量暢飲果汁及汽水
  • HK$408 (成人); HK$268 (小童及長者) 無限量暢飲果汁丶汽水及紅/白酒
  • HK$528 (成人); HK$268 (小童及長者) 無限量暢飲果汁丶汽水丶紅/白酒及香檳

以上價目須另加一服務費

獨家 eShop 網購體驗

盡享網上購物之便利與樂趣,於九龍海逸君綽酒店之 eShop 網上商店訂購 The Promenade 餐廳之假日早午自助餐,即享七五折優惠。

25% off VIK-family Saturday Brunch at The Promenade: http://bit.ly/1Kfno79
25% off Bubbly Sunday Brunch at The Promenade: http://bit.ly/1Uaw1Dc

大家可以登入酒店的eShop享受有關優惠(^_-)


查詢或預訂,歡迎致電 (852) 2996 8432,或電郵至 fnb.hgkln@harbourgrand.com。

**以上部份文字由酒店公關提供

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言