2022年3月23日 星期三

居家抗疫小活動—蛋糕DIY

之前在禧之小廚Facebook專頁見到分享就訂咗蛋糕套裝俾昕昕玩,鍾意食cream的昕昕開心到邊整邊食cream,而本身剛病好的我就全程戴口罩睇住昕昕邊整邊食= ="


好在本身係A-1 Bakery Group 會員,紅卡會員的我在9折後用$133.2就買到套裝真係好抵~~~

以下係相關產品連結:



昕昕最開心係可以玩吓,我個人就覺得好方便,因為有齊整蛋糕的基本材料同埋少少工具,如果想加水果/啫喱就要另行準備,昕昕話忌廉甜咗少少,大致上係好食的。


由於蛋糕本身已經焗好,一開始就不斷的加cream,原來套裝的Cream倒不少,有剩仲可以俾昕昕玩多次~~~


套裝的刮個人覺得還可以,如果家中有蛋糕專用的刮就更理想~~~


套裝有朱古力和棉花糖可以灑在蛋糕面上,不過昕昕跟我一樣唔太熱愛棉花糖,所以冇落咁多~~~


昕昕因為疫情已經多日冇出街,在無我看管的情況下成日掛住睇迪士尼頻道,今次起碼有d活動吸引佢,令佢在玩之前肯做佢最討厭的硬筆字功課~~~

小朋友居家抗疫真係好需要諗吓有乜野俾佢哋玩,呢個「暑假」仲有成個月,除咗玩仲要間中陪佢讀英文,因為佢成日呢頭讀完果頭會忘記~~~

希望大家喜歡呢個小分享=]


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=w=


我的網誌~~~
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)

我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言