2020年3月24日 星期二

功能內衣VS非功能內衣—Hafina胸圍之體驗

曾經餵過人奶嘅我不經不覺就快走到18對的盡頭,依家開始成日好擔心胸部會下垂又變形,最近認識到多碼功能內衣女皇 sorry 姐,佢令我認識到著功能內衣的好處。


Hafina 的店員好細心和專業的一對一服務,令我唔會覺得尷尬!仲會幫我選擇合適既胸圍和會提點我注意的問題,真係好貼心!


Hafina 功能內衣出名款式多,碼數由65A-100G都有,不論任何身型的女性都可以搵到尋於自己的貼身內衣。


Hafina既內衣採用3D立體杯型減少離罩可能性,回彈力高唔會侷促,每個胸圍一層布都用280針數高密度物料設計,功能內衣有兩層布,即有560針 ,唔需要再著一件小背心,舒服得黎又包得好貼 !

功能內衣內衣除咗塑形之外仲可以改善淋巴閉塞,減少副乳形成!


功能內衣和一般內衣真係好大分別,功能內衣的肩帶夠闊,可以夠力承托胸部,扣位闊而上三扣就係為咗可以包實胸部,更可以令自己個身更挺直。

相反非功能外衣肩帶幼之餘,扣位比較窄,雖然美觀,但唔夠承托力,長期使用未能有效唯持胸部堅挺。

著左Hafina嘅功能內衣一段時間後我的胸部問題有所改善!我的胸部線條靚左之餘胸部脂肪更集中,同埋唔會再下垂兼向外發,感覺胸部提升左仲令自己的身直d,少d寒背!


Hafina在港九新界都設有分店,有興趣可瀏覽佢地的Facebook專頁: 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言