2020年3月3日 星期二

面都可以刮痧@匯妍美聚養生館

呢排雖然肺炎肆虐,但好耐冇做臉部療程的我忍不住在前幾日收工去咗位於元朗的匯妍美聚養生館享受「銅砭無痛刮痧排毒療法」的面部護理~~~


我因為身體比較虛弱,間中都會背部做刮痧療程,估唔到原來面同眼都做得(⊙o⊙)

入到店內量咗體溫和飲咗杯茶後就入房準備開始療程~~~



銅砭就係呢塊東東啦!


個療程開始時會清潔塊面,跟住就開始刮面~~~



美容師仲會刮埋頸,在刮的過程有D位係會覺得痛,美容師話係因為我本身有D淋巴位塞咗,所以透過刮痧順便通返~~~

在完成刮痧療程後會敷透明的面膜來舒緩肌膚~~~


銅砭刮痧比一般刮痧更能暢通氣血,促進新陳代謝,令皮膚回復彈性,如果刮出嘅黑痧,即表示在體內有積聚已久的毒素同重金屬(如長期用較差的化妝品),銅砭刮痧就係將佢清走~~~

刮完後,效果十分顯著,肌膚可以回復光澤之外,更見到我有雀斑果邊面(左邊面)係更瘦,在完成右邊面時美容師發現我有D大細面之餘,仲留意到我有鼻敏感的問題,今次的「銅砭無痛刮痧排毒療法」的面部護理體驗令我更了解自己的臉~~~



匯妍美聚養生館地址:
新界元朗青山公路40-54號豐裕軒2樓全層
(元朗地鐵站B出口行約5分鐘)

如果大家有興趣可以到匯妍美聚養生館 Sweetie Spa的Facebook page瀏覽:


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com


沒有留言:

張貼留言