2019年9月17日 星期二

好友生日晚餐@ PUZZLE DINNING

在過去一個月因為工作、昕昕剛升小一和自己me time和朋友去旅行而差不多一個月冇打BLOG,在上個月尾好友生日,我就和好友去咗位於馬鞍山公園的PUZZLE DINNING慶祝~~~


由於好友愛飲啤酒,我們就點了一杯,如果有三五知己想在假日的夜深時間飲啤酒吹水,可以享用買二送一的優惠~~~

呢款Somersby Apple Cider夏日蜜蘋果啤酒平時在便利店有售,在餐廳點加冰都幾好飲,我喜歡酒精濃度底的酒,呢款啤酒易入口,如果不懂飲酒的人可以選擇試飲,感覺好似飲氣水咁=]


在PUZZLE DINNING只是在Facebook like and share post就可以獲得一份薯條,薯條炸得夠香口又粗,感覺好味過麥當勞~~~


這間餐廳環境不錯,還有大屏幕播放體育節目,原來是為了方便足球愛好者睇球賽~~~


好友點了明太子忌廉汁意大利麵($98),個人覺得賣相尚算OK,試咗少少味道還不錯~~~


我就點了肩胛小牛扒($218),牛扒肉質夠鬆軟,係食出啖啖牛味,薯角係新鮮薯仔整,所以冇咁熱氣,如果係鐵板上一定更吸引~~~


泡泡浴($48),呢個甜品賣相吸引,泡芙都好好食,如果唔怕肥的可以點來食:P


是日蛋糕($38),店主提供碟面寫字和點蠟燭服務(*^ω^*)

件士多啤梨蛋糕真的很好食,最重要係甜度適中,個人比較喜歡呢個服務,店員知道好友當天生日仲跟佢講生日快樂~~~


晚餐後大家仲閒逛圖書館睇圖書,原來馬鞍山公園的圖書館都不錯,可惜在這裡找不到我想借的CD聆聽>.<
生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言