2018年11月5日 星期一

媽媽象腿救星@ Elyze「Coolsculpting冷凍溶脂」-成效分享!!

自從昕昕升上K3之後我就忙到不得了,既要成日四圍食,又要睇住昕昕做功課,忙到未有時間分享我的瘦身成果,之前我去咗Elyze做咗「Coolsculpting冷凍溶脂」療程,以下係上次的分享~~~

>>有興趣可以睇返上次做療程的感受分享




事隔數月我就去返之前做咗療程的尖沙咀店進行RF的瘦身療程,在等待的時間飲咗杯特飲~~~


入到房就換衫去做InBody 脂肪分析,完成分析後就進行RF Circulaton療程,整個療程時間約30分鐘,感覺好溫暖和舒服~~~  

RF活化循環療程可以促進身體循環,利用專利射頻深入皮下組織,利用熱力令血管擴張,暢通循環管道,加快排脂效能,可以令之前做CoolScultping嘅效果更加顯著!


在Elyze做過inBody分析的人士只要下載gratus的手提電話程式就可以睇返自己的分析結果~~~



FDA認証CoolSculpting冷凍溶脂療程可以減薄1/4大腿內側脂肪層,睇返我四次的InBody分析結果就發現療程,後自己體內的脂肪不斷減少,脂肪百份比由27%減至21%!就算我本身成日要食食食都可以有個靚BODY,果種感覺真係好正!



依家的我成日放假都好自豪咁著短褲仔出街,之前湊昕昕行大學開放日,昕昕坐在一旁,我自己睇展板時有學生主動問我是否對課程有興趣,原來我的打扮都會令人誤會我是考DSE的學生:P

有好的肌膚,加上不錯的身型,令自己自信心大增,我唔介意俾人知道我今年35歲,因為講咗都有人覺得我唔似咁大個女:P


*獨家* Gratus醫美平台尊享禮遇 

想輕鬆Shape出更美身形,就立即把握機會,上elyze母公司Neoderm的醫美網站Gratus:


以半價優惠購買2次Coolsculpting冷凍溶脂療程啦! 
例如你想做大腿內側,正價需要$13,200, 而家只需要$6,600 
此優惠只限Gratus平台啊!



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言