2018年11月4日 星期日

太鼓迷之約會@「BANDAI NAMCO Entertainment遊戲嘉年華」

今日去咗在將軍澳PopCorn商場舉行的「BANDAI NAMCO Entertainment遊戲嘉年華」,原來今日已經係最後一日,如果在其他地方都有呢類活動玩就好啦!始終適量的遊戲可以令我們的腦筋靈活(≧ω≦)/





場內可以率先試玩剛於上月2018東京電玩展亮相的全新遊戲,如集結漫畫《週刊少年Jump》之角色的格鬥遊戲《JUMP FORCE》、化身海賊王主角進行大冒險的角色扮演遊戲《海賊王 尋秘世界》和《太鼓之達人等》。



擔當戰機駕駛員去擊潰敵人的《空戰奇兵7 未知天際》在地下那層進行~~~



場內另一面打造遊戲角色Hair Salon區,大家享受由專業髮型師所造型的角色髮型,讓一眾現場朋友實現兒時夢想,一嘗成為心儀遊戲角色的滋味



萬代南夢宮娛樂精心準備精美獨家紀念品,只要大家like IG和upload 在會場內影的照片上IG就可以獲得海賊王/龍珠/太鼓之達人的文件夾1個*\(^o^)/*



今日會場內有《太鼓之達人》的工作坊,讓喜歡呢個遊戲的人士了解更多,真心講個人都係喜歡switch 再加外置鼓去玩,之前有睇我Facebook feed post的網友都知道我已經買咗呢款遊戲ヾ(@^▽^@)ノ



之前在娘家借咗昕昕細姨部Switch,跟住去深水埗黃金電腦廣場買咗《太鼓之達人》的Switch版遊戲帶和外置鼓來打機,大家見到昕昕玩好似好認真,其實佢係亂打(  ̄▽ ̄)σ

《太鼓之達人》係個可以訓練手眼協調和所奏感的遊戲,如果冇買外置鼓可以用Switch 的手提搖控玩,我提及的兩個方法玩了一段時間仲可以減bye bye肉,因為真的玩到手都會累(/≧▽≦)/~┴┴



**多謝PR姐姐知道我喜歡《太鼓之達人》,送了限量版的咕給我٩(๑^o^๑)۶


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言