2017年9月14日 星期四

東海 x Fisher-Price 百日宴/開心生日派對

之前受邀出席東海 x Fisher-Price 百日宴/開心生日派對,除了品嚐豐富的百日宴/生日派對菜式,更可以獲得Fisher-Price的禮物,由於當日我要返工,所以我搵咗個分身幫我到現場影相和食餐飽~~~


睇見會場的佈置真係好吸引,可惜昕昕要返學,唔可以到場玩(>﹏<)



中國人始終喜歡中式百日宴,賓客有可能有唔少小朋友,能夠有兒童主題的百日宴,相信年紀細小的賓客會樂而忘返(^_-)



今次呢個活動只是試玩,所以跟正式的餐牌有少少唔同~~~


百日宴一定會見到的紅雞蛋,大家可以配薑片食,雞蛋沒有染紅,只是用玻璃紙包住~~~


東海的餸菜一向都好食,如果能在其中享受,相信會想食多d(=^・ェ・^=)


多謝Fisher-Price事後送咗入辨別顏色的玩具俾昕昕玩,呢份玩具一遇到顏色就會自動認出而變色,更用英語說出,讓小朋友對顏色加深認識\(^o^)/


在10月31日前出示優惠圖樣及優惠編號 [EORG2150111] ,即享以下優惠:
  • 東海飲食集團 & Fisher-Price 主題百日宴/ 生日派對


即日起到10月31日前訂購還有8折優惠及Fisher Price寶寶度高尺,惠顧滿2席,菜單可即享8折,更可以享有Fisher Price贊助的豐富主題裝飾及玩樂區,包括:

*主題禮堂橫額
*主題菜牌及海報
*主題宴會請柬
*每席抬面佈置
*主題拍照區
*小寶貝開心玩樂園

另外預訂5席或以上,額外送:
  • Thomas搭建積木大火車一架 (零售價$499.9)

更多詳情可以瀏覽相關網頁:http://bit.ly/2uXCHy7

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言