2017年9月5日 星期二

不錯的放題晚餐@荃新天地漁屋

之前跟好友慶祝生日,喜歡行荃灣的我就選擇在荃新天地第二期的漁屋食放題,呢個放題食肆在如心廣場都有分店,但個人比較喜歡荃新天地店的環境比較靜,在用餐前兩、三天就要電話訂枱,walk in而有位的機會係接近零,我們晚餐的日子在平日晚上,每枱都有食客,如果是周末應該更多人~~~
 

這裡的點餐紙有多款,我和好友主攻刺身,其他的食物都會點少少來食~~~




由於熱飲見唔到熱茶,所以我點咗樽裝解茶(飲唔晒都可以帶走),而好友叫咗兩杯唔同的特飲~~~
 



原來未點食物,每人已經送上鮑魚一隻,味道不錯,左下的焗蠔不錯,但覺得沙律焗唔及芝士焗咁好食,羊架真係夠鬆軟~~~
 

而呢間放題的刺身最喜歡用假花點綴,擺放靚得來又有點心思,不過當份量減少時就冇咁靚架啦~~~

當日在點食物前好友覺得有D美中不足係冇海膽食,雖說我唔食甜蝦和螺,但我倒吃了不少刺身,D肉都切得幾厚吓~~~
 

蟹皇翅雖然幾好食,但我個人不太喜歡未上已經落醋,湯清清地幾好飲~~~

雞翼好好食,榴槤忘返都不錯,豆腐夠晒熱辣辣~~~
 

壽司SIZE中等,雪米磁跟似水流年(榴槤糯米滋)的大小差不多,似水流年幾好食,但個人覺得錫紙牛油焗野菌比較鹽咗D~~~
 

沙律倒不錯,但醬太多~~~
 

最後送上的係每人只可以選一件的雪糕甜品,約三十蚊件的甜品再加以上的美食,都算值回「票價」~~~
 

呢間放題冇乜漏單,刺身擺設算是別出心裁,怪不得長時間都有捧場客,雖然價錢貴過吉壽少少,部份座位在開揚位置,但食物質素和環境噪音冇咁多而感覺係物超所值~~~
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言