2016年1月24日 星期日

可愛的有機生活之選 -- Hello Kitty Green Living

之前見到有朋友去過在元朗錦田的Hello Kitty農場感覺好吸引,市區的朋友要食該農場的有機蔬菜只能入錦田購買,不過依家在市區有機會買到該農場的菜之餘,更可以買到Hello Kitty包裝的有機產品,Hello Kitty迷一定要去朝聖(^_-)



多謝該店的負責人細心地跟我分享該店的設計概念,綠色的背景感覺好fresh,在尖沙咀商業大廈一帶有這樣的設計,真的十分吸引~~~



不說不知,原來店舖左側有磨沙透明的畫,大家去到記得要細心留意呀!



店舖面積雖小,但產品的類型不少,零食、飲品、護膚品都有,全部有有機產品証書,大家可以買得安心~~~



杏仁粉、胚芽粉、花茶、米餅、曲奇餅,還有果醬,睇見都好想試~~~




果汁、豆漿、蜂蜜、茶包都有~~~



而我比較有d想買蜂蜜棒,$38就有一支,Kitty迷見到都想買=]



睇見咁多有機的產品都唔知邊樣適合自己好,原來店主好細心,請咗營養學的人士當店員,大家可以向他們提出相關健康需要而選擇適合自己的健康食品^^"



新年就快到,大家成日買糖果禮盒係咪覺得有d悶呢?可以考慮吓呢款《有米禮品套裝》,除咗有超可愛而又大塊的Hello Kitty巾包住有機米外,更有一對Hello Kitty蝴蝶logo木筷子,一份只需$128,會員更有9折,平時買一塊咁大而又咁靚的巾最少要四十蚊左右,依家咁一套過買來送禮自用都算抵~~~



如果想自己屋企都有靚靚的Hello Kitty盆栽,可以有兩種選擇,第一是買$68的花盆套裝,內附有機花泥,返屋企可以放自己喜歡的種子去種;第二是買$88的盆栽,有不同款式的現有盆栽供大家選擇=w=


從元朗農場送到尖沙咀門市的有機蔬菜數量有限,參觀當日下午六時只剩下這包菜~~~



貪靚的我當然會順便試少少護膚品,我比較喜歡這套玫瑰味的精華液和日霜,清新的玫瑰味令人可以精神地迎接一天的工作,有機護膚品最重要係皮膚敏感的人士都合用,不擔心會皮膚敏感~~~




Hello Kitty Green Living新張期間購物滿$380就可以填表入會成為會員,之後每次購物只需要講自己的電話號碼就可以購物全單9折,當天我即時成為會員,買了有機黑豆漿和芒果乾,為食的我將來買健康零食又多了個新選擇^^"

以下是Hello Kitty Green Living的資料:

營業時間︰星期一至日 上午11時半至下午9時
地址︰九龍尖沙咀彌敦道54–64號美麗都大廈46號舖(K11 Starbucks對面)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言