2015年8月7日 星期五

8月荷花嬰兒展 @ 6-8-2015

由懷孕初期到現在,原來今次是我第4次8月去荷花嬰兒展,大家有時間可以睇之前兩年的回顧(^_^;)

8月荷花嬰兒展 @ 2-8-2014



今日係荷花嬰兒博覽第一日,多謝美贊臣的公關姐姐送咗入場券和購物優惠券,令我們可以暢快地在會場內拎禮物和購物*^O^*


我們第一時間到了美贊臣攤位領取優惠券和不同的小禮物*^O^*

星期六早上我會出席美贊臣的育兒講座,遲些再跟大家分享(^_^;)


如果大家想買亨氏嬰兒食品記住要早去,頭一百位有豐富禮品包(^_^;)


換片區和餵奶區每年必定有,而且每次換片都有片提供,但拉拉褲最大得大碼,所以我只拎加大碼片片俾昕昕換-_-#


好多攤位有講座,我聽了強生和美國進口品牌Aveeno Baby的講座,強生講座講幫bb洗白白,感覺似幫自己溫書咁(^_^;)


上次百家寶bb展搵唔到的Hello Kitty鞋仔,今次終於俾我搵到,而且價錢超抵,買三對三折,抵過舊年百家寶bb展,但因為部份款式斷碼,原本有些想買的款都買唔到~>_<~


今次bb展買了$40的惠氏試用,送的穿珠真的十分實用,還記得有學校pn班面試要考穿珠.....

我用了$209買了三對Hello Kitty鞋仔俾昕昕,中間果對我打算九月去印尼探親之旅俾昕昕著,到時昕昕會跟年近九十的太公賀壽*^O^*


雅培攤位連續兩年最花時間,要排一小時左右才可以入體驗館聽野,然後拎公仔~>_<~


維達買一抽六件紙巾$15,另外上載自己跟紙巾製靚裙的照片到facebook分享送廚房清潔用的濕紙巾,之前我在facebook活動登記拎過,感覺幾好用架(^_^;)


今日我和昕昕巧遇靚媽朱凱婷^^"


下午我自己行遇到我爸故友的女兒Rachel,一位年輕的靚媽,facebook靚太掃貨團的網主,我還遇到兩子之母的陳倩揚,上次見到她時是懷孕中,現在細b已經7個月*^O^*


今次bb展拎的禮物都不錯,卡洛塔妮終於唔係送奶粉格,而係送飲管杯,雪印抽中了嬰兒手推車用的掛勾,諾優的營養丸係我喜歡的,30粒用足一個月,想懷孕直到餵人奶的女性都食得(^_^;)

強生交優惠券和like facebook page送粉紅色那支潤膚露,聽講座只是送粉紅色濕巾一小包,買滿$138送兩小包濕巾和細細支的潤膚露,其實我自己喜歡用強生沐浴露洗白白,兩支一公升裝和200毫升試用裝限時賣$65套\(^o^)/


Huggies填表送學習褲和濕紙巾,另外有攤位抽中燕麥飯(^_^;)

pampers要網上登記資料,收到sms才可以拎試用裝,但我拎了初生包後送給懷孕中的朋友~~~

nuk購物送洗衣液等試用產品包,我只買了$16三包的濕紙巾而已(^_-)


下午我更巧遇余媽媽,我們二人買韓國尿片,$88包,買三送一,每人分兩包,平均$66包~~~

Aveeno Baby優惠券送潤膚露,上載照片上facebook送多一支,聽講座送沐浴露和潤膚露,答中問題多一支沐浴露~~~

安滿要先在網上登記資料,用sms拎毛巾和smaple~~~


在會場遇到懷孕中的朋友,惠氏產前講座有包被送,美素佳兒講座有牛牛被送,美國雅兒禮物都幾實用~~~

本身對牛欄牌的小朋友餐碗有少少興趣,但因為太多人排隊而放棄了,雀巢網上登記照舊送環保袋加米糊粉,所以我沒有拎~~~


午餐時間去了上海餐館食,炒飯、湯麵、豆腐羹、小籠包加兩人茶位連加一服務費要$350找數,昕昕最舒服,因為用了跟屋企同樣設計私餐桌椅~~~

昕昕午餐後跟爸爸回家,而我就自己一個人不斷的行,到五點幾才離開會場~~~


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言