2018年4月27日 星期五

泰國RAY妝蕾®泰國蠶絲面膜

近期好多人都用緊泰國RAY妝蕾®泰國蠶絲面膜,依家范爺 (范冰 ) 和 電影 <美人魚 >女主角 林允都選擇使用 RAY MASK,相信大家都好奇呢款Mask係D乜,依家大家一齊去睇下~~~


泰國RAY妝蕾®泰國蠶絲面膜有金色和銀色包裝,銀色包裝的面膜有抗皺和修復肌膚等功效,而金色包裝的面膜有去暗瘡印、美白、緊緻等功效~~~


用之前係要睇清楚說明書,初初我傻更更咁連塊藍色紙都敷埋,原來前後要撕開兩張紙,中間的面膜才好貼咁貼在臉上( ̄∇ ̄)

敷上感覺幾滋潤,包裝內多出的水份可以倒返去面上繼續敷,或者倒在手腳上來滋潤吓,令自己手腳都可以滑滑*^O^*

有好嘢用的我當然順便跟昕昕細姨分享,昕昕細姨用完都話好,d精華可以keep到第二日都覺得滋潤,我都係臨瞓前敷十幾分鐘,連面都唔洗就瞓到天光\(^o^)/


盒上顯示 www.rayanskin.net為「 妝蕾 ®泰國蠶絲面膜 」原裝正貨,仲有記得盒的包裝背後會印有圖文並茂的使用方法,假貨係冇架!

RAY Mask將於今年4月尾全線屈臣氏上架,現指定銷售點包括:全線 SASA 化妝品(包括香港及澳門地區)、萬寧(包括香港及澳門地區)、全線香港屈臣氏、雅施ASTER 及阿布泰國生活百貨有售。

泰國RAY妝蕾®泰國蠶絲面膜價錢相宜,而且女用,值得大家買來用吓(^_-)


泰國RAY妝蕾®泰國蠶絲面膜受歡迎到連內地大媽都忍不住大量入手pack入喼用⊙_⊙


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言