2020年7月22日 星期三

我的滋陰寶物—正品海參滋陰丸

時間真係過得好快,唔講唔覺仲有兩、三年就踏入四字頭,感恩係我個樣睇落都仲可以俾人估細10年,近日收到正品海參滋陰丸,呢款產品選用矜貴的紐西蘭海參、花膠,有效滋陰補肝腎訓得好,調理內在體質,最重要補膠質補水,美肌抗老!(咁我到40歲時都應該睇落似三十歲:P)

雖然我喜歡食花膠和海參呢D補品,但礙於要花時間整,平日好難可以日日食到,正品海參滋陰丸就可以讓自己可以每日補身,令自己可以改善身體問題~~~



每日早餐前服用3粒,連續食足3個月的效果更好,正品海參滋陰丸有以下優勝之處:
  • 100%紐西蘭「海參」、珍貴花膠
  • 豐富膠原蛋白,凍齡抗老
  • 滋陰補肝腎,補津液水份
  • 腎好自然瞓得好,肌膚靚返晒
  • 有HACCP, GMP及ISO認證, 保證衛生安全可靠


一樽有45粒,食咗十日左右就感覺睡眠質素明顯好了,唔會半夜紮醒,一覺瞓到天光,成個人精神冇咁易攰,之前我成日瞓到得好差,依家改善咗睡眠問題令我可以更專心去督促昕昕學習:P


正品海參滋陰丸在萬寧有售,大家可以星期三留意吓兼購入,因為萬寧通常在星期三會有購買三件產品滿$188免費獲贈禮品=]


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言