2017年3月8日 星期三

昕昕好友生日會@大樹先生的家

上星期六昕昕去咗好受小朋友歡迎的大樹先生的家參與最好的同學生日小型派對,昕昕跟呢位好同學老友到每日要攬攬才肯放學,對方睡覺也叫著昕昕的名字,對方的大姑媽、阿姨都知道昕昕的全名,昕昕每次聽到電腦叫twins的其中一位成員名時,佢就以為人地叫自己的好朋友,佢兩個的關係實在好到令人意想不到(^_^;)




我們在下午場前早半小時到,原來我們不能提早進場,因為場地人在每個時段後會進行清潔和執拾,不過我們可以提早放蛋糕俾工作人員。


大樹先生的家場地其實不算超大,但裡面最吸引昕昕就係有滑梯的波波池和玩具區,反而玩沙果區佢冇入去玩(可能係佢阿公間中帶佢去沙灘玩的緣故)


如果怕BB未夠一歲太細唔可以玩上面的活動,以下的BB區一定滿足小BB的父母~~~


大樹先生的家有專用洗球機,保証波波池的清潔度,讓家長放心帶孩子在場遊玩~~~


大樹先生的家有設最低消費,孩子要清潔費,成人每位要$120,如果AA制去玩我還可以,如果像同學的媽媽花約二千元請十幾人來玩就太破費了,所以我十分感謝對方的父母破費請昕昕和我入場Y(^_^)Y


如果在場食物價錢唔算抵,如果想食同樣質素的食物,我會選擇外面食,至少價錢一定會較抵~~~


場內的食物味道和賣相OK,聽說好多人推介蝦餅,所以我也試了,還有安格斯牛扒,昕昕和我兩人共享感覺味道不錯,但薯格唔夠熱,相反薯條熱得來又好食(=^・ェ・^=)


昕昕跟她二人玩到忘晒形,而我因為冇著襪,只能在核心外圍拍照,感謝同學的爸爸幫手睇住昕昕,場內不時會有工作人員睇住滑梯的小朋友,避免發生意外~~~


到尾聲時昕昕就跟同學爭住吹蠟燭,昕昕係個超愛蛋糕的孩子,同學的阿姨都忍不住大讚昕昕能夠將蛋糕食清光(^_^;)


昕昕今次真係好開心,除咗可以跟好友慶祝生日,仲可以一齊去波波池玩,如果有機會跟其他同年月日出世小朋友搞聚會都可以入去一齊玩(^_-)

原來大樹先生的家有3周年慶祝活動,如果大家有興趣可以到其facebook專頁~~~



P.S. 原來樓上果層同一位置有個俾小朋友玩揸車的cafe,搞到我好想入去玩(⌒∇⌒)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言